czwartek, 5 czerwca 2014

Zdrowe Love - blisko, zdrowo, kolorowo



Od kiedy mieszkam na Salwatorze (czyli od dawna – bardzo dawna, jeżeli liczyć zamieszkiwanie w bliskich okolicach Salwatora;) narzekałam, że choć dzielnica to wybitnie przyjazna do zamieszkania, zieleni bliska i raj dla osób z dziećmi, to jednak zjeść to nie ma gdzie iść, kiedy gotować się nie chce (leniwym się jest bądź kulinarnie upośledzonym). W ostatnim jednak czasie jakby coś drgnęło (Karmnik klik) a od początku czerwca to już w ogóle w serce me wlała się otucha;), a to za sprawą lokalu otwartego na ulicy Kraszewskiego, o wdzięcznej nazwie Zdrowe Love.

Zdrowe Love, Kraszewskiego 8/1, Kraków, trawiaste logo
Weszłam tam któregoś dnia, ofiarowano mi menu do wnikliwego zapoznania się w domu i……zakochałam się miłością żarliwą. Dzisiaj natomiast poszłam sprawdzić, czy miłość moja będzie równie trwałą jak żarliwą;).
Zdrowe Love, Kraszewskiego 8/1, Kraków, witrynka, woda kolagen

Wnętrza – choć umieszczone w piwnicach – są jasne, sprawiają ważenie przestrzennych i są niezwykle kolorowe. Urzekła mnie zwłaszcza różowa kanapa i siedziska ze skrzynek po owocach (nie dane mi było ich sfotografować niestety, gdyż najwyraźniej nie tylko mnie urzekły i stolik przy którym stała kanapa i siedziska był bezustannie zajęty. 
Zdrowe Love, Kraszewskiego 8/1, Kraków, wnętrze lokalu, kolory

Zdrowe Love, Kraszewskiego 8/1, Kraków, wnętrze lokalu, kolory


Zdrowe Love, Kraszewskiego 8/1, Kraków, wnętrze lokalu, odzoby, oliwa

Menu jest przebogate – podzielone na kategorie: zdrowe  - gdzie znaleźć można śniadania, kanapki, sałatki, koktajle i desery nawet  - w wersji dla wybitnie dbających o to co wrzucają do „świątyni ciała swego”;), kategoria love natomiast…hmmm…nie da się nie kochać dań tam reprezentowanych (no bo jak nie pokochać koktajlu z nutelli, mleka, banana i truskawki, lub limonki, banana, kardamonu, mleka i lodów waniliowych np., o torcie  Sachera nie mówiąc)

Zdrowe Love, Kraszewskiego 8/1, Kraków, wnętrze lokalu, odzoby, oliwa




Jako, że pojawiłam się tam w porze śniadaniowej i lubię myśleć, że odżywiam się zdrowo (!) zamówiłam śniadanie zdrowe: Owsiankę i owoce (banan/truskawka). W owsiance gustuję bardzo – ta była gęsta tak jak lubię, nie za mleczna i wyczuwałam w niej posmak płatków gryczanych – niemalże jakby ktoś wiedział, że lubię. 
Zdrowe Love, Kraszewskiego 8/1, Kraków, owsianka bananowo-truskawkowa


Zdrowe Love, Kraszewskiego 8/1, Kraków, owsianka bananowo-truskawkowa

Do tego smoothie: burak, malina, żurawina, jogurt – smak wyśmienity. Lekki tylko posmak buraka (dopytałam – burak to żywy, nie sok – konkretnie pół buraka na porcję) całość idealna - chłodna i orzeźwiająca.

Zdrowe Love, Kraszewskiego 8/1, Kraków, smoothies burak-malina jogurt
Plus przeeeeeeeeeogromna, smakowita kawa z chudym mlekiem – czego człowiek potrzebuje do szczęścia więcej? 
Zdrowe Love, Kraszewskiego 8/1, Kraków, kawa z mlekiem odtłuszczonym

Ano mnie do szczęścia tym razem zabrakło czegoś słodkiego do domu – zdecydowałam się na  tort czekoladowy – decyzji nie pożałowałam.
Zdrowe Love, Kraszewskiego 8/1, Kraków, ciasto czekoladowe z wiśniam

Wszystko, co oferowane jest w lokalu, można zamówić w opcji na wynos – opcja ta została wypróbowana i działa wyśmienicie
Zdrowe Love, Kraszewskiego 8/1, Kraków, jedzenie na wynos

Zdrowe Love, Kraszewskiego 8/1, Kraków, jedzenie na wynos

Tak wyglądają wyniesione ze Zdrowe Love mufiny bezglutenowe i tortufnik cappuccino (również bezglutenowy, z tofu)
babeczka bezglutenowa, mufin bezglutenowy, ciasto z tofu, tortufnik capuccino

Podsumowując więc: wizytę uważam za niezwykle udaną, zauroczenie miejscem nadal trwa, polecać będę każdemu gorąco.
Zdrowe Love, kolorowa toaleta
Mój osobisty konik: oceniać lokal po toalecie;) tutaj 10/10

 Nie obraziłabym się na kącik dla dzieci (lub kawałek kredki i kartki dla niewyposażonych przezornie), mogący pomóc w spożyciu posiłku komuś, kto jak ja zazwyczaj porusza się z istotą nieletnią, ale niezbędny on mi do życia tam nie jest. Nieletni towarzysz został ukontentowany lizakiem – bardzo sympatyczny gest :)
Zdrowe Love, Kraszewskiego 8/1, Kraków, lizaki dla dzieci
 

6 komentarzy:

  1. Zgadzam się i polecam to miejsce! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudowne miejsce! : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Miejsce wydaje się być bardzo fajne a jedzenie smakowicie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miejsce jest wspaniałe :) Na każdym kroku widać, że ludzie tworzyli je z pasją i sercem Jedzenie pyszne, świetny klimat, a zjawiskowa różowa kanapa stanowi "wiśienkę na torcie" ;) POLECAM GORĄCO

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzisiaj polazłam po kanapki na śniadanie - hummus i jajko+kiełki - super! Kanapką z grillowanymi warzywami podzieliłam się z bliźnimi bo po tej pierwszej drugiej bym całej rady nie dała - sycące i pyszne! Będe próbowała kolejne, bo wybór jest wieeelki - a okazało się, że każdy rodzaj kanapki można wybrać z dowolna opcją pieczywa (pszenne, razowe i na zakwasie (a ja myślałam ze toto jeden rodzaj początkowo, kiedy analizowałam menu;) i jeszcze bajgle i inne takie więc wybór kanapek plus wybór rodzajów pieczywa - coś mi isę widzi, że mogę często wybierać i ani razu nie wziąć tego samego:))

    OdpowiedzUsuń
  6. A jak te pyszności wyglądają cenowo?

    OdpowiedzUsuń