czwartek, 22 maja 2014

Zupitto - pyszności na Dębnikach




Zupitto, Dębniki, Kraków
Po otwarciu tego miejsca obiecywałam sobie bardzo wiele. Przechodząc codziennie w drodze do pracy i z pracy obserwowałam postępu prac przed otwarciem i wreszcie się doczekałam (i nie zawiodłam)
Miejsce jest baaaardzo ciekawe urządzone - w bieli i brązie z żywymi pomarańczowymi elementami (które znakomicie pasują do koloru wielu sprzedawanych tam zup;) 
Zupitto, wnętrze

Zupitto, widok z okna

Wewnątrz jeden duży „biesiadny” stół, przy którym usiąść można wspólnie z innymi spożywającymi. W menu: zupa dnia, tarta, shake’i, kanapki i napoje. Mały kącik zabaw dla dzieci, a na ścianach przepisy serwowanych zup.
Zupitto, kącid dla dzieci

Zupitto, przepisy na ścianach

 Więcej informacji na temat aktualnego menu można uzyskać na facebookowej stronie Zupitto
Zupitto, menu

Jako, że godziny otwarcia nie pozwalają mi na spędzenia dłuższego czasu wewnątrz i spożycia zupy na miejscu, bardzo podoba mi się opcja zabrania zupy „na wynos” – w szklanych słoikach (mniejsza i większa porcja). 
Zupitto, zupy na wynos

Zupa batatowo imbirowa, szpinakowa z groszkiem

Przy pierwszej wizycie nabyłam zupy: batatowo-imbirową (do tej pory bataty jadłam tylko w formie hiper zdrowych frytek z piekarnika, więc byłam bardzo ciekawa smaku tej zupy) i  szpinak z zielonym groszkiem (połączenie na które sama bym nigdy nie wpadła – zresztą nic dziwnego – połączenia bardziej wyrafinowane niż pomidor i ogórek na kanapce to już dla mnie nie lada sztuka;) – i taaaaak wiem, że nie powinno się łączyć pomidora z ogórkiem;). Obie zupy to mistrzostwo! Zwłaszcza batatowa – pikantna i ożywcza – i wyśmienita z moim nieodłącznym zupnym dodatkiem – prażonymi pestkami słonecznika i dyni oraz sezamem).
Na pewno nie jeden raz jeszcze odwiedzę Zupitto i mam nadzieję, że uda mi się wreszcie znaleźć czas, żeby tam usiąść i napić się kawy

8 komentarzy:

  1. Ale super opcja taka zupa, szkoda że nie mam blisko nic takiego:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzamy się z opinią o Zupitto! Jest świetnie! Świeże, zdrowe i pyszne!

      Usuń
    2. to chyba skomentowała sama właścicielka....bo nie ma to nic wspoólnego ze "świetne, pyszne i zdrowe". Jedzenie jest okropne

      Usuń
  2. ale warto się wybrać - zawsze można nabrać słoików do domu (moje zakupione wczoraj mają przydatność do spożycia do 16.06 więc można brać "na zaś";) - no i z Mostu Grunwaldzkiego to tylko dwa kroki (na Madalińskiego) :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem Zupitto się pogorszyło. Kiedyś często tu przychodziłem, teraz już nie. Wcześniej nie zdarzyło mi się, bym zamówił coś i nie był zadowolony. A teraz? Zupy nie mogłem zjeść. Szkoda, że kupiłem kilka słoików sugerując się wcześniejszą opinią. Próbowałem, ale nie dałem rady. Wszystkie zakupione słoiki wyrzuciłem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jedzenie z tej firmy jest nie do zjedzenia, odradzam

      Usuń
  4. Nie polecam firmy Zupitto, Pani Majksner obsługiwała jedną ze szkół w Krakowie (do posiłków nagle nie były dowożone sztućce - jedzenie było rękoma, notoryczne spóźnienia, niesmaczne i malutkie posiłki, którymi nie najadały się dzieci z I klasy), która zrezygnowała z nią ze współpracy, w skutek czego rodzice nie mają zwrotu pieniędzy za niezamówione posiłki, co miało zostać uczynione. Jest to zwykłe oszustwo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się z tą opinia, podobno właścicielka Zupitto sprawę o oszustwo i wyłudzenia

      Usuń