piątek, 16 maja 2014

Słodki Kącik



Składałam dzisiaj wizytę, a że nie lubię przychodzić z pustymi rękami, więc przyniesienie czegoś „do kawy” wydawało mi się całkiem na miejscu. Tym bardziej na miejscu, że po drodze mijałam akurat jedną ze swoich ulubionych cukierni.

„Słodki kącik” jest niewielką cukiernią/kawiarnią umiejscowioną na rogu ulic Syrokomli i Ujejskiego (oczywiście na Salwatorze – mojej ukochanej dzielnicy). Oferuje rozmaite słodkie (i nie tylko) wypieki, lody, kanapki oraz pyszną kawę (na miejscu i na wynos). Oferuje również wypieki na zamówienie, a swego czasu organizował również warsztaty dla dzieci (czy jest tak jednak nadal nie dopytałam)



Dzisiaj skusiłam się na ciasto biszkoptowe na oliwie z bazylią (nie próbowałam go do tej pory, choć wielokrotnie kusiło mnie ono – planowana wizyta była doskonałym pretekstem do nabycia go wreszcie ;) oraz ciastka czekoladowe z białą czekoladą. 


Ciasto boskie! Lubię wilgotnawe ciasta – a to takie właśnie jest. Jednocześnie nie jest zbyt słodkie i ma wyczuwalny delikatnie posmak bazylii. Ciastka – wydały mi się za słodkie po dużej porcji ciasta – lubię jedna białą czekoladę więc myślę, że pozostałym po wieczornym łasuchowaniu dam szansę do porannej kawy – powinny pasować wyśmienicie. 

Słodki Kącik
ul. Syrokomli 22
Kraków


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz