niedziela, 28 września 2014

Aperitif - niby nie było źle, ale dobrze też nie.




Restauracja Aperitif, Kraków
Nie była to moja i T. pierwsza wizyta w Restauracji Aperitiff ale po kilku szansach danych temu miejscu, na dłuższy czas damy sobie spokój z tym miejscem. 
Restauracja Aperitif, Kraków

Niby wszystko w porządku: dobra lokalizacja, miłe wnętrze, przemiła obsługa i niezłe menu, tylko….. No właśnie. Po otrzymaniu karty dań na obsługę czekać musieliśmy ponad 15 minut, aperitif pojawił się razem z przystawką (przepyszny tatar, któremu nie mam nic do zarzucenia i bez oporu mogę polecić), a wino w połowie dania głównego.
Restauracja Aperitif, Kraków, tatar, przystawka

Danie główne (z letniego menu więc aktualnie już brak w karcie): makaron na sposób tajski z wołowiną, warzywami i masłem orzechowym – oczekiwałam ciekawszego smaku, jednak nie był zły. Delikatnie mdławy, jednak to nie zarzut – sama wybrałam więc i zjadłam. Bez wstrętu.

Restauracja Aperitif, Kraków, makron z masłem orzechowym

Natomiast danie główne T.:  sandacz to był – z młodymi ziemniakami. Hmmmm – nie można powiedzieć że ryba smakowała źle ale tylko dla tego, że smaku nie miała w ogóle – zero, null. Nadawała by się dla kogoś, kto jest na restrykcyjnej diecie i powinien unikać …wszystkiego – z solą na czele. Ziemniaki natomiast niektóre były twardawe (nie sugeruję, że niedogotowane – może po prostu al dente;) a niektóre rozpadały się pod lada dotknięciem, co utrudniało nabranie ich na widelec – no i temperatura ich była ledwie pokojowa. 
Restauracja Aperitif, Kraków, sandacz z młodymi ziemniakami

Po takim posiłku z deseru zrezygnowaliśmy. Ja nie cierpiałam zbytnio – wypiłam  swój Aperol Spritz na początek, a później całkiem dobre wino do obiadu, moje danie nie było złe – jednak T. zniesmaczony nie krył oburzenia. Cóż – przy takim wyborze miejsc z przyzwoitą kuchnią w Krakowie – płakać za Aperitifem nie będę, jednak nie odradzam tego miejsca innym – ładnie tam i przyjemnie i można trafić na potrawy lepiej przygotowane niż nasze.
Restauracja Aperitif, Kraków, Aperol Spritz

Restauracja Aperitif, Kraków
Aperitif,  ul. Sienna 9, Kraków (Stare Miasto)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz